Rules
Regulamin TeamSpeak 3 Właściciel: PL WRTTeam Group

Ogólne informacje:

&1.1. Wchodząc na Team-Speak 3 ts3.wrtteam.pl akceptujesz jego regulamin. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia cię z jego przestrzegania.
&1.2. Zakazuje się wchodzić na aktywnym banie.
&1.3. Korzystanie z naszego TS'a jest całkowicie darmowe.
&1.4. Pamiętaj, że regulamin może ulec zmianie. Wszystkie informacje będą zawarte w dziale regulaminy na forum wrtteam.pl.
&1.5. Wszelkie błędy lub propozycje prosimy kierować na forum wrtteam.pl.
&1.6. Obowiązuje kompletny zakaz kopiowania regulaminu.


Kanały publiczne:

&2.1. Kanały publiczne przeznaczone są dla wszystkich użytkowników Team-Speak'a.
&2.2. Kategorycznie zabrania się nagrywania osób trzecich na kanałach publicznych bez ich zgody. Tyczy się to zwykłych użytkowników, jak i adminów lub osób pełniących daną funkcję na forum. Możliwość nagrywania posiada jedynie Query oraz Root.
&2.3. Administracja ma prawo wejść na kanał oraz sprawdzić, jak zachowują się na nim przebywające osoby.
&2.4. Kanały publiczne podzielone są na: max 2, max 3, max 4, max 5 oraz bez limitu. Każdy z nich zawiera pięć podkanałów.
&2.5. Jeżeli dany użytkownik wtargnie na zajęty podkanał przez inne osoby, a do dyspozycji będzie miał puste kanały, to zostanie ukarany przez administrację.
&2.6. Każdy kanał prywatny musi mieć w opisie datę założenia.

Kanały prywatne:

&3.1. Każdy niekarany wcześniej użytkownik ma prawo poprosić o kanał prywatny.
&3.2. W celu utworzenia kanału zgłoś się do właściciela, opiekuna lub admina Team-Speak'a na forum.
Administracja TS'a nie odpowiada za podszycia się, oszustwa, wyłudzanie pieniędzy.
&3.3. Założony kanał może zawierać tylko jeden podkanał.
&3.4. Zmiana numeru kanału jest zakazana.
&3.5. Zmiana nazwy kanału bez wcześniejszego ustalenia tego z właścicielem lub opiekunem jest zakazana.
&3.6. Kanał prywatny musi być zabezpieczony hasłem.
&3.7. Za łamanie regulaminu na kanale prywatnym odpowiada jego właściciel, a nie administracja. Nie respektowanie tego punktu przez właściciela równa się niezwłocznym usunięciem kanału.
&3.8. Zabrania się nazywania kanału wulgarnie czy obraźliwie. To samo tyczy się dodawania na kanał nieodpowiednich zdjęć.
&3.9 Każdy kanał prywatny musi w swoim opisie mieć zapisanego właściciela danego kanału.

Regulamin dla użytkowników:

&5.1. Obrażanie osób trzecich oraz administracji jest zakazane. Złamanie tego punktu w regulaminie będzie surowo karane.
&5.2. Zakazuje się reklamowania sieci/serwerów(nie dot. serwisów współpracujących).
&5.3. Użytkownik nie może posiadać obraźliwego, wulgarnego, reklamującego nicku lub zdjęcia.
&5.4. Notoryczne zmienianie/edytowanie nazw kanałów jest zabronione.
&5.5. Obowiązuje bezwzględny zakaz spamowania na chat. Spam dotyczy również masowego zaczepiania użytkownika.
&5.6. Zakazuje się używania modulatorów głosu.
&5.7. Zabrania się podszywania pod administrację, jak i zwykłych użytkowników.
&5.8. Nie piszczymy, krzyczymy.
&5.9. Użytkownik nie może wchodzić na zajęty kanał publiczny i puszczać muzykę.
&5.10. Zakaz używania bindów na kanale publicznym.
&5.11. Zakaz podawania danych osób trzecich bez ich zgody.
&5.12. Rejestrację na kanale Użytkownik/Użytkowniczka można zrobić tylko raz.
&5.13. Posiadanie bota muzycznego jest dozwolone po uzgodnieniu z Administracją.
&5.14. Zakazuje się przerzucania jako MOD/Admin i każda inna ranga, innych użytkowników bez ich wcześniejszej zgody.

Regulamin adminów Team-Speak'a.

&6.1. Admin podlega regulaminowi, tak samo jak użytkownik. Złamanie punktu w regulaminie będzie skutkowało ostrzeżeniem lub wyrzuceniem z posady.
&6.2. Admin ma obowiązek pomóc użytkownikowi, gdy ten tego potrzebuje.
&6.3. Administrator powinien przede wszystkim być sprawiedliwy i podchodzić do swoich obowiązków odpowiedzialnie.
&6.4. Osoba funkcyjna ma prawo dać kicka/bana użytkownikowi za złamanie regulaminu.
&6.5. Admin ma prawo wejść na każdy kanał (również prywatny), by sprawdzić porządek na nim panujący.
&6.6. Skargi na adminów prosimy zamieszczać na forum w dziale Propozycje,Skargi i Lista z odpowiednimi dowodami.
&6.7. Każde nadużycie praw przez administratora będzie skutkowało wymierzeniem kary przez właściciela lub opiekuna.
&6.8. Każdy admin,mod lub inna ranga administracyjna ma obowiązek posiadać konto na forum https://wrtteam.pl jak i minimum raz dziennie odwiedzać.
&6.9. Obowiązkiem każdej rangi administracyjnej jest rejestracja nowego użytkownika. Obowiązkowe rangi: wiek, płeć i województwo reszta dowolna.

Ważne!

Admin to nie robot, przez nieuwagę może przeoczyć Twoją wiadomość z prośbą o pomoc. Prosimy w takim wypadku uzbroić się w cierpliwość i spróbować napisać do niego ponownie.

Regulamin Stref Klanowych (klanów).

&6.1. Właściciel klanu odpowiada za klan podlega regulaminowi, tak samo jak użytkownik. Złamanie punktu w regulaminie będzie skutkowało ostrzeżeniem lub wyrzuceniem z posady.
&6.2. Właściciel klanu, pownien posiadać konto na forum wrtteam.pl i sprawdzać informacje na shoutboxie jako osoba (zalogowana).
&6.3. Obowiązkiem właściciela klanu jest pilnowanie klanowiczów zachowanie wobec administracji globalnej PL WRTTeam.
&6.4. Klanowicz powinien dbać o porządek jak i zachowywać się przyzwoicie podlega takim samym prawom jak użytkownik każdy jeden.
&6.4. Osoba funkcyjna ma prawo dać kicka użytkownikowi za złamanie regulaminu strefy klanowej.
&6.6. Admin Globalny ma prawo wejść na każdy kanał (również na strefie klanu), by sprawdzić porządek na nim panujący.
&6.7. Zakazuje się wchodzić na strefy klanowe osobom nie będącym w danej organizacji, wyjątkiem jest jeśli dany klan sam zaprosi.
&6.8. Każde nadużycie praw przez Właściciela/Lidera lub klanowicza będzie skutkowało wymierzeniem kary przewidzianej przez właściciela lub wyznaczonego opiekuna.

Taryfikator kar:

1. Wejście na aktywnym banie: Ban Permanentny
2. Podszywanie się pod: Administrację: Ban Permanentny
Użytkownika: Ban 1 tydzień - > Ban Permanentny
3. Reklamowanie sieci/serwerów: Ban Permanentny
4. Obrażanie administracji/użytkowników: Ban 24h - > 1 tydzień - > Ban Permanentny
5. Nagrywanie na kanale bez zgody: Ban Permanentny
6. Posiadanie obraźliwego, wulgarnego nicku: Ban 3h - > 24h - > 1 tydzień
7. Zdjęcia pornograficzne, rasistowskie: Ban 24h - > 1 tydzień
8. Spamowanie/zaczepki: Upomnienie - > Kick -> Ban 3h -> 24h
9. Piszczenie/krzyczenie przez mikrofon: Upomnienie - > Blokada mikrofonu - > Ban 3h
10. Używanie modulatora głosu: W celu zmylenia administracji, co do prawdziwego wieku, by otrzymać rangę na forum: Ban 1 tydzień - > Ban Permanentny
W celu zabawy: Kick - > Ban 3h
11. Puszczanie bindów: Upomnienie - > Blokada mikrofonu -> Ban 3h
12. Notoryczne zmienianie kanałów: Kick - > Ban 3h - > Ban 24h
13. Puszczanie muzyki na kanałach publicznych: Ban 3h - > Ban 24h
14. Podawanie danych osób trzecich bez ich zgody: Ban 1 tydzień -> Ban Permanentny
O sprawach nie zawartych w regulaminie decyduje admin, jednak, gdy popełni błąd wina leży całkowicie po jego stronie.
Polacz
Server status
Admin status
Admin Server Query Admin Server Query
B0T8 Online
Radio 24/h